
Regulamin
Regulamin
§ 1. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej:
www.pisarzowska.pl -
Definicje:
-
Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy,
-
Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
-
Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie www.pisarzowska.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,
-
Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem www.pisarzowska.pl
-
Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną,
-
Usługodawca - Fizjoterapia Dagmara Pisarzowska, al. Niepodległości 20/11 , 43-100 Tychy NIP 6922435956 adres e-mail do kontaktu: dagmarapisarzowska@gmail.com, tel.: 601593982
-
-
Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
-
Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.
§ 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
-
Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”.
-
Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
-
uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;
-
uiścić przedpłatę w formie zadatku w wysokości 100zł przy wyborze terminu wizyty, do trzech dni od rejestracji na wizytę.
-
Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
-
Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego, na adres e-mail podany przez Pacjenta w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłany link prowadzący do strony umożliwiającej uiszczenie przedpłaty.
-
Warunkiem dokonania rezerwacji terminu wizyty jest uiszczenie przedpłaty w formie zadatku w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny wizyty tj. 100 zł wynikającej z Cennika. Przedpłatę uważa się za dokonaną dopiero po jej zaksięgowaniu na rachunku bankowym Usługodawcy lub potwierdzeniu wpłaty przez serwis PayU.
-
W razie braku uiszczenia przedpłaty do trzech dni od rezerwacji terminu lub niezwłocznie w przypadku rezerwacji terminu w czasie krótszym niż 24 h do wybranego terminu wizyty, termin uznaje się za nierezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych pacjentów.
-
Przedpłatę można uiścić w następujący sposób:
-
za pomocą kanałów płatności dostępnych na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”
-
przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy 67 1090 0088 0000 0001 4781 8470
-
lub blikiem na nr telefonu 601593982.
-
Informację o zaksięgowaniu przedpłaty i potwierdzeniu rezerwacji terminu lub jego anulowaniu z powodu braku uiszczenia przedpłaty Pacjent otrzyma niezwłocznie na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym.
§ 3. Reklamacje
-
Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.
-
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
-
Zmiana terminu wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed wizytą z zachowaniem zadatku na poczet nowego terminu.
-
W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie lub odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata w formie zadatku nie podlega zwrotowi.
-
Przesunięcie wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Usługodawcy podany w Regulaminie lub telefonicznie. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji.
-
Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania w formie przesunięcia wizyty we wskazanym terminie skutkuje przepadkiem zadatku.
-
Zadatek nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny w przypadku odwołania wizyty lub niestawienia się na wizycie.
-
Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem zadatku. Przedpłata w formie zadatku nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty. Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.
§ 5. Wymagania techniczne
-
Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:
-
korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari,
-
korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,
-
minimalne wymagania sprzętowe:
-
-
Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),
-
512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64-bitowych,
-
minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek,
-
stałe połączenie do sieci Internet.
-
Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Pacjenta:
-
rachunku bankowego,
-
konta poczty elektronicznej,
-
telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
§ 6. Postanowienia końcowe
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
-
Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
-
W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15.03.2024