top of page
Dagmara sesja wizerukowa czII_ 151_edited.jpg

Regulamin

Regulamin 

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej:
    www.pisarzowska.pl                            

  2. Definicje:

    1. Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy,

    2. Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,

    3. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie  www.pisarzowska.pl  w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,

    4. Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem   www.pisarzowska.pl                         

    5. Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną,

    6. Usługodawca -    Fizjoterapia Dagmara Pisarzowska, al. Niepodległości 20/11 , 43-100 Tychy  NIP 6922435956   adres e-mail do kontaktu: dagmarapisarzowska@gmail.com, tel.: 601593982  

  1. Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.

  2. Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.

§ 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty

  1. Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”.

  2. Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest:

  1. uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;

  2. uiścić przedpłatę w formie zadatku w wysokości 100zł przy wyborze terminu wizyty, do trzech dni od rejestracji na wizytę.

  1. Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.

  2. Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego, na adres e-mail podany przez Pacjenta w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłany link prowadzący do strony umożliwiającej uiszczenie przedpłaty.

  3. Warunkiem dokonania rezerwacji terminu wizyty jest uiszczenie przedpłaty w formie zadatku w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny wizyty tj. 100 zł  wynikającej z Cennika. Przedpłatę uważa się za dokonaną dopiero po jej zaksięgowaniu na rachunku bankowym Usługodawcy lub potwierdzeniu wpłaty przez serwis PayU.

  4. W razie braku uiszczenia przedpłaty do trzech dni od rezerwacji terminu lub niezwłocznie w przypadku rezerwacji terminu w czasie krótszym niż 24 h do wybranego terminu wizyty, termin uznaje się za nierezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych pacjentów.

  5. Przedpłatę można uiścić w następujący sposób:

  1. za pomocą kanałów płatności dostępnych na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”

  2. przelewem bankowym na rachunek bankowy Usługodawcy 67 1090 0088 0000 0001 4781 8470

  3. lub blikiem na nr telefonu 601593982.

  1. Informację o zaksięgowaniu przedpłaty i potwierdzeniu rezerwacji terminu lub jego anulowaniu z powodu braku uiszczenia przedpłaty Pacjent otrzyma niezwłocznie na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym.

§ 3. Reklamacje

  1. Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.

  2. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.

§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty

  1. Zmiana terminu wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed wizytą z zachowaniem zadatku na poczet nowego terminu. 

  2. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie lub odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata w formie zadatku nie podlega zwrotowi.

  3. Przesunięcie wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Usługodawcy podany w Regulaminie lub telefonicznie. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji.

  4. Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania w formie przesunięcia wizyty we wskazanym terminie skutkuje przepadkiem zadatku. 

  5. Zadatek nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny w przypadku odwołania wizyty lub niestawienia się na wizycie.

  6. Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem zadatku. Przedpłata w formie zadatku nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.

  7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Pacjentowi całość uiszczonej przedpłaty. Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.

 

§ 5. Wymagania techniczne

  1. Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:

    1. korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari,

    2. korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,

    3. minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),

  2. 512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64-bitowych,

  3. minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek,

  4. stałe połączenie do sieci Internet.

  1. Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Pacjenta:

  1. rachunku bankowego,

  2. konta poczty elektronicznej,

  3. telefonu stacjonarnego lub komórkowego.

§ 6. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.

  2. Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.

  3. W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.

  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15.03.2024                                                            

bottom of page